30052020 : STRORYBOARD UNTUK VBLOG

30052020 : STRORYBOARD UNTUK VBLOG




Bagi permulaan langkah untuk Episod 1 vlog, saya telah sediakan storyboard untuk kami (saya dan suami) beraksi.
Rancangan ini di tangguhkan dahulu sehingga memperoleh aplikasi yang seduai untuk edit. 

Sementara itu saya update Instagram dan melayan iaitu memberi respond kepada sahabat fb yang reply atau membuat pertanyaan. 

Disini ada juga scammer yang mengambil kesempatan.

Seorang lelaki with peasant looking meletakkan namanya sebagai Zikri Zack Megat dengan profile (mencari redha Allah, single father).

Memang sesuatu yang pelik tetapi benar, rupanya kemudian saya mendapat tahu yang beliau adalah scammer. Kepada wanita-wanita yang hendak saya kenalkan kepada beliau pun telah mendapat text yang sama. Maka saya telah viralkan kepada beberapa group sebagai perkongsian agar mereka jangan tertipu.  Sharing is sedeqah. Alhamdulilah dapat berkongsi.


Comments

Popular posts from this blog

29052018 : Jeruk Mangga Tanpa Cuka by Ety Jamilah

20092018: Budaya Menyumbang (salam kaut) ketika majlis perkahwinan

18032019 : Pertandingan gubahan tuala hantaran untuk Alumni STAR Klang