25072018 : Ziarah YM Raja Khan Update iklan Palmira Homestay





25072018 : Ziarah YM Raja Khan Update iklan Palmira Homestay

Lewat petang semalam, tercapai hajat saya untuk ziarah boss lama saya yang walaupun seorang pegawai ang low profile namun berintegriti. 

Allah memberi ujian kepada hambaNa mengikut kemampuan masing-masing.  Beliau diuji dengan penakit stroke. Semoga cepat sembuh dan Alhamdulillah kami berkongsi pengalaman dan bertukar-tukar rawatan alternative.



Hampir enam bulan Palmira Homestay beroperasi.  Bermula daripada persiapan basic needs sehinggalah titbits.
Hari ini buat pertama kalina saa cuba membuat kerja-kerja housekeeping semenjak Liana tiada tinggal bersama sama. Tambahan pula tempoh hari semenjak last guest check-out telah dikemaskan oleh routine housekeeping. Seperti biasa di bahagian bawah, saya boleh urus, tetapi di tingkat atas memang harap house keeping.  










Fotoshoot telah dibuat dan esok saya akan teruskan dengan wording untuk pengiklanan.
Walau bagaimanapun Alhamdulillah, melihat kepada pekembangan positif, saya cuba update iklan untuk dipanjangkan oleh keluarga dan sahabat handai. Semoga dipermudahkan urusan kami. Amiin


Comments

Popular posts from this blog

29052018 : Jeruk Mangga Tanpa Cuka by Ety Jamilah

20092018: Budaya Menyumbang (salam kaut) ketika majlis perkahwinan

18032019 : Pertandingan gubahan tuala hantaran untuk Alumni STAR Klang