26042018 Terharu dengan kunjungan rakan-rakan dan mantan boss dari SPRM



26042018 : Terharu dengan kunjungan rakan-rakan dan mantan boss dari SPRM

Sungguh gembira namun terharu dengan kunjungan tetamu yang terdiri daripada mantan boss dari SPRM dan anak-anak buah.

Sebagai penghargaan, saya telah menghantar Ucapan Terima kasih kepada x MACC melaui Whatsapp Group seperti berikut:-

"UCAPAN TERIMA KASIH DAN UPLOAD FOTO DALAM FACEBOOK

Sebagai menghargai usaha kawan-kawan yang diundang semasa majlis tempoh hari, ucapan terima kasih telah saya hantar kepada meraka dalam group wa xMACC

 Semoga Y.Bhg. Datuk Sri/ Dato/Datin/Tuan/Puan sentiasa dalam kesihatan dan kerahmatanNya.

Sejujurnya saya amat terharu dan merakamkan jutaan terima kasih atas kehadiran ke Majlis Walimatulurus anak saya di Villa MJJana tempoh hari.

Sesungguhnya kehadiran kalian membawa makna yang begitu besar dalam ertikata nilai persahabatan antara kita.

Walaupun kita sudah tiada sebarang kepentingan dalam perkerjaan, namun kehadiran Y.Bhg. Datuk Sri/ Dato/Datin/Tuan/Puan mengajar saya erti persahabatan sejati serta mengeratkan tali silatulrahim sesama kita yang semakin meniti usia senja.

Walau bagaimanapun ada sedikit rasa terkilan kerana tidak dapat melayan dan bersembang lama dengan kawan-kawan bukan sahaja daripada SPRM tetapi tetamu yang lain juga.

Untuk makluman kalian sebenarnya semasa majlis tersebut, kesihatan saya masih belum pulih sepenuhnya kesan sampingan rawatan radioteraphy 30 cycles yang baru selesai seminggu sebelumnya. Ekoran  itu pergerakan saya agak terbatas.
Namun saya jemput juga kawan-kawan kerana teringin untuk berjumpa kalian dan Alhamdulillah kalian dapat memenuhi jemputan.

Sekiranya kalian sudi, boleh buka catatan memori harian di fb dan blog saya
http://mjjana.blogspot.my/?m=1

Saya dan suami, Hj.Muhamad Jasman Jurami mohon maaf sekiranya terdapat sebarang kekurangan.

Jika ada kelapangan, sudi-sudikan lah datang lagi  bersama keluarga ke Villa MJJana samada di Indah Perdana atau di Presint 18 Putrajaya untuk kita bersembang santai dan mengisi masa sebagai YB.

Antara sahabat YB dalam group ini yang turut hadir ialah:-
1.         Y.Bhg. Datuk Sri Shukri bin Abdul dan keluarga
2.         Y. Bhg. Dato’ Sri Zakaria bin Jaafar
3.         Y.Bhg. Dato’ Hasan Yahaya dan isteri
4.         Y.Bhg. Dato’ Mohd. Yusof Akope dan isteri
5.         Y.Bhg. Dato’ Mohd. Yusof Zain dan isteri
6.         Y.Bhg. Dato’ Sutinah Sutan dan keluarga
7.         Y.Bhg. Dato’ Jalil Jaafar dan isteri
8.         Tuan Hj. Nordin Saidin dan isteri
9.         En. Ishak Abidin
10.       En. Mohd. Jaafar Hj. Hussein dan isteri
11.       En. Shawal Mat dan isteri
12.       En. Zubaidi Bajuri
13.       En. Raship Ahmad
14.       En. Azahan Badiuzaman dan isteri
15.       Dr. Ahmad Satar Merican dan keluarga
16.       En Yusof Ag Lah dan keluarga
17.       Puan Jamilah Hanafi
18.       Puan Naimah Ahmad
19.       Puan Wan Kamariah dan suami
20.       Puan Rahmah Adam sekeluarga
21.       Puan Sawiah Muslim sekeluarga
22.       YM Raja khan dan isteri
23.       En. Azizi Arifin dan keluarga
24.       Pn Siti Hajar dan keluarga

Dan juga warga SPRM dan keluarga yang masih berkhidmat iaitu Puan Rohasyati, Puan Norazlina Lin, Puan Siti Zaharah, Pn Hamidah Mokhtar dan keluarga, Puan Nor Haslina Lin, En. Kamaruzaman Jaafar dan keluarga.
Alhamdulillah

Sebahagian kecil foto yang telah saya upload dalam group wa xMACC. Selebihnya saya upload dalam facebook.

Cuma yang agak terkilan hasrat berjumpa Tuan Hj. Borhan Ujang belum kesampaian lagi kerana di saat akhir beliau tidak dapat datang kerana masalah kenderaan.  Semoga satu hari kami dapat bertemu dan sembang santai dengan mantan boss lama semasa di Kompen SPRM.  Tuan Hj. Borhan ni memang tidak pernah mengecewakan jemputan saya, daripada semasa kami mengadakan majlis berkhatan dalam tahun 2004, house warming di Seksyen 5, Bandar Baru Bangi tahun 2000, beliau tetap datang. 
















Ana: 26.4.2018



Comments

Popular posts from this blog

29052018 : Jeruk Mangga Tanpa Cuka by Ety Jamilah

20092018: Budaya Menyumbang (salam kaut) ketika majlis perkahwinan

18032019 : Pertandingan gubahan tuala hantaran untuk Alumni STAR Klang